Reklama jest dźwignią handlu

Mamy doskonały pomysł na biznes. Mamy fundusze, by go rozkręcić. Załatwiamy formalności związane z zakładaniem firmy, wszystko jest już zapięte na ostatni guzik i… Nikt się nią nie interesuje! Początkowo dajemy sobie czas. Tłumaczymy, że dopiero starujemy, a początki zawsze są trudne. Jednak upływa trochę czasu, a do naszych drzwi nadal nikt nie puka. Wpadamy w popłoch, gdyż zainwestowaliśmy w firmę pieniądze. Po kilku miesiącach firma nadal nie przynosi dochodu, a my jesteśmy na skraju załamania nerwowego. To proste-zabrakło reklamy. Reklamowanie się jest ważne w zasadzie przez cały okres prowadzenia własnego biznesu, nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Potrafi wynieść firmę na szczyt, dlatego szczególnie powinniśmy zadbać o nią na początku, kiedy ludzie nas jeszcze nie znają. Z czasem wyrobią sobie o nas zdanie, polecą znajomym, pocztą pantoflową rozniesie się wieść o naszej firmie. Nasz biznes musi mieć jednak mocne wejście na rynek. Współczesny marketing oferuje tyle różnorodnych form zdobywania klienta, że naprawdę mamy w czym wybierać. Z pewnością w dzisiejszych czasach podstawą jest strona internetowa. Do tego możemy dorzucić ulotki, banery, reklamę w prasie, telewizji, Internecie, słupach ogłoszeniowych itp. Reklamy mają naprawdę ogromną siłę oddziaływania, o czym zapewne szybko się przekonamy, inwestując w nie.

Comments are closed.